《Παραµένει ορατό ότι ένα οικουµενικό και πυρετώδες ενδιαφέρον για το σεξ και για τη γυναίκα ει΄ναι το γνώρισµα κάθε περιόδου παρακµής, και ότι αυτό το φαινόµενο σήµερα είναι ένα από τα πολλά σημάδια ότι η εποχή αυτή είναι το τελευταίο στάδιο μιας διαδικασίας οπισθοδρόµησης. Η κλασική αρχαιότητα διατύπωσε μιαν αναλογία προς τον ανθρώπινο οργανισμό: στον άνθρωπο,το κεφάλι, το στήθος και τα κατώτερα μέρη του σώµατος αντιστοιχούν προς την έδρα της διανοητικής ζωής, του ψυχικού και ηρωικού θάρρους, και τελικά της διατροφής και του σεξ Αντίστοιχα µε αυτά έχουμε τρεις ανθρώπινους τύπους και πρέπει να προσθέσουμε, τρεις τύπους πολιτισµού. Είναι εµφανές ότι σήµερα ζούµε την οπισθοδρόµηση ενός πολιτισµού του οποίου το κύριο ενδιαφέρον δεν ει΄ναι ούτε πνευµατικό ούτε ηρωικό, ούτε καν στραµµένο προς τις υψηλότερες µορφές της συγκίνησης. Είδωλο έχει γίνει το υπο-πρόσωπο η κοιλιά και το φύλο έτσι , Δυστυχώς, απειλείται να γίνει πραγµατικότητα εκείνο που είχε πει ένας ποιητής : "η πείνα και ο έρωτας διαµορφώνουν την ιστορία". Η πείνα είναι σήµερα η κυρια αιτία των ασταµάτητων κοινωνικών αγώνων και των πιο καταστροφικων οικονοµικών διεκδικήσεων. Το σύστοιχό της είναι η παθολογική έµφαση που δίνεται στην γυναίκα, στον έρωτα και στο σεξ. Μια άλλη μαρτυρία µάς έχει δοθεί από την αρχαία ινδουιστική παράδοση των τεσσάρων εποχών του κόσμου, σύµφωνα µε την ταντρικη της διατύπωση. 'Ενα από τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της τελευταίας, της λεγόμενης Σκοτεινής Εποχής (Κάλι Γιούγκα) είναι η αφύπνιση και η απώτατη κυριαρχία της Κάλι, η οποια σφραγίζει την εποχή µε τα σηµάδια της. Σύμφωνα με μια από τις κύριες όψεις της είναι η θεά Όχι μόνο της καταστροφής αλλά και της ερωτικής επιθυμίας και του σεξ. 》
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου